شباب مصريين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
koki
كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Vote_rcapكرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Voting_barكرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Vote_lcap 
Rehab
كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Vote_rcapكرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Voting_barكرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Vote_lcap 
MIDO
meteeb
LOMA
Liverpool
smsm
MIDO_THELOVER2008
BFaa
mesho
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو fadymady فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 9552 مساهمة في هذا المنتدى في 1207 موضوع

كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)

meteeb
Liverpool
EL Gaafary
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
EL Gaafary
عضو فعال
عضو فعال
EL Gaafary

ذكر
العمل/الترفيه : الزمالك وبس
المزاج : مش عارف مالى
المزاج : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Qatary25
المهنه : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Collec10
اعلام الدول : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) YemenC
الهوايه : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Chess10

كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Empty
مُساهمةموضوع: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime13/12/2008, 10:34 pm

كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) 418564815

كرومبو بعد البحث والتمحيق خرج بنتائج كثيرة اهمها ان الاعلام الذي قام بالنفخ في الاحمر مسئول بدرجة كبيرة عن ما وصل اليه حال الفريق الاحمر في اليابان فالاعلام الذي اراد الكيد في الحضري انصياعا لاوامر الاحمر فظل يشيد وينفخ في امير وهو حارس ضعيف مهزوز لا يعرف كيف يقف حائط بشري امامه وكل الكرات التي وصلته سكنت شباكه ولم نجد هنا اي صنعه لناجي الذي صدع الدنيا انه صنع الحضري رغم ان الحضري لم يعرف معني التالق الا في عهد احمد سليمان في المنتخب بدءا من 2006 اما ناجي فلم تنفع نصائحه امير

الاعلام الذي صنع من جوزيه نصف اله فجوزيه يأمر ادارته بشراء اي لاعب يفكر الزمالك في شرائه من اجل ان يظل الزمالك ضعيفا ويظل يحقق تفوق يجعله في مصاف العباقره في رائي الجمهور الذي يغفر له اي خطا ويتحدث عن عبقريته واي عبقريه وهو يدير فريق يمنع منافسيه من اي تدعيم حقيقي لصفوفهم فيشتري كل لاعبي الوسط في مصر ويخزنهم بجواره ولا تسال عن ادارته الفنية لاي لقاء يكفي ان يهرب الحكام والمنافسين ويعتمد علي مهارات بعض لاعبيه ولكن عندما يواجه مديرين فنين حقيقين تذوب الفوارق وتصبح كل النتائج في الملعب بل واحيانا يرتكب جرائم كافراغ خط وسطه اليوم

الاعلام الذي ينفخ في ابو تريكه ويهلل لغطساته وقفزاته التمثيلية ويهللون له اذا سند الكرة فدخلت الشباك ويتنساوا مستواه طوال بطولة امم افريقيا 2008 وجعلوه عنصرا اساسيا فيها رغم ان ظهوره كان لسند الكرة علي الاغلب من كذب الكذبه وصنع وهما ان لاعبا منتهي الصلاحية مثله مؤهل للفوز بلقب افضل لاعب في افريقيا رغم ان هذا ليس بعيدا عن اتحاد يديره مصطفي فهمي وشطه ويعمل في لجانه الاعلامية علاء صادق وعمرو شاهين ولكن اليوم علينا ان نري الفارق الكبير بين لاعبين مثل ايتو وعمرو زكي واديبايرو الذين يتالقون في مواجهة خصوم اقوياء ومنافسين اشداء وفرق ذات مستوي تكتيكي عالي وبين لاعب يتحايل علي الحكام ويلجا للتمثيل من اجل ان يخدع مدافع الشرطه وانبي

حكام مصر متهم اخر وجده كرومبو وهي حكام لم تخرج الكروت لابوتريكه رغم تمثيله الفج الوقح ولا تنذر وائل جمعه واحمد السيد وهم يدوسون علي الخصوم وعندما تنذره او تتعرض له تخرج كلاب اعلامية تنهش في لحم الحكام بداعي ظلم الاحمر

دفع الاهلي ثمنا للمجاملات الفجه في بطولة افريقيا في اتحاد مصطفي فهمي

دفع الاهلي ثمن رغبة الاعلام الملوث في دفن الزمالك وحث الدولة علي كل قرار ضد مصلحة الزمالك صنعوا لنا ابطال من ورق يستضيفوهم لعرقلة الزمالك ويتناولون بلهفه احكام القضاء التي تصدر ضد الزمالك وينادوا بتنفيذها ويتحدثون عن ازمة كبيرة ان لم تنفذ رغم ان بعض الاحكام في كل الاتجاهات لا تساوي في احيان الورق الذي تكتب به

الاعلام الذي يريد غياب المنافسه ويهلل لاي قرار خاطيء في الزمالك ويقومون بحشد انفس جماهير الزمالك ضد لاعبيها المميزين ويهللون لايقاف المميزين مثل زكي و حمزة ويروجون اخبار كاذبه ويضعوهم في صورة شياطين ويشيدون بالموظفين المسالمين من عينة رؤوف ومجدي رغم ان نفس الاعلام لا يطيق ذرعا بلاعبي الاهلي الموظفين ويطالب برؤوسوهم اذا وجد انهم اقل فنيا من مستوي الاهلي ولا يطالب الا بالمميزين للاهلي هل طالب اعلامي الاهلي في اي وقت اللعب بالناشئين وهل التجارب المسخ التي يهلل لها الاعلام اتت بنتيجة في اي نادي حتي يهلل لها الاعلام في الزمالك؟؟

نستطيع ان نكتب باسلوب ساخر وبه تجاوزات عن هزيمة الاهلي وكتبنا ولكن احتراما لقرائنا من جماهير الزمالك واستماعا لارائهم اعدنا كتابة ما رائينا به تجاوز بعد ان اوصلنا رسالة اننا نستطيع ان نكتب بنفس اللغة التي يستخدمها الاعلام الاحمر للسخرية من الزمالك وجماهيره نستطيع ان ندخل كرومبو وكل ما هو غير رياضي عندما نتحدث عن الرياضه فلغة القباحة وقلة الادب اصبحت مخصصه لنا وحدنا وللتعليق علينا

نستطيع ايضا ان نستخدم الشتيمة والالفاظ الثقيلة كالتي يستخدموها ضدنا الاعلام كان سيطبل لو حالف الاهلي التوفيق اليوم رغم التفوق الكاسح لباتشوكا ولم يكن لاحد ان يتحدث عن مستوي الاهلي الذي يهبط بشدة لكن لم يكن احد ليتحدث فهو اعلام نتائج وهجوم علي الزمالك الاعلام كان يستعد بالزفه لتتهليل والتكبير للبطولة التي سبق ان جعلوا من الفوز بمركز ثالث فيها انجاز تاريخي رغم ان قدر افريقيا انها الثالثه علي قارات العالم بعد اوروبا وامريكا الجنوبية وان هذا هو المركز الحقيقي لافريقيا واللعب علي الثالث والرابع امر طبيعي للغاية ومنطقي والنجم الساحلي اثبت هذا في اول مشاركه له ولعب علي المركز الثالث والرابع بل انه كان قريبا من لعب الفاينال وخسر بالتوفيق بصافرة الحكم في لقاء الثالث والرابع

لكن زفات الاعلام لا تريد ذلك هير تريد زفة ومعجزات وابطال مصنوعين الغريب ان الاعلام سيطالب اوتامتيكيا الاهلي بشراء نجوم ولاعبين جاهزين رغم ان نفس الاعلام يحاول دوما ان يسخر من فكرة تدعيم الزمالك وظل يحارب الرئيس الوحيد للزمالك الذي كان يحاول التدعيم وكان يملك امل والقدرة علي التدعيم الاعلام يحتفي بسياسات خاطئه في الزمالك تحرق لاعبيه وتحرق شبابه ولا يصرخ احد مؤكدا ان حل الزمالك في تدعيم الفريق بلاعبين ومدرب وتدعيم ادارته بالاستقرار

غياب المنافسة الحقيقية في مصر هو الطريق الصحيح الذي خطاه الاحمر للانهيار لان الدوري المصري الخالي من المنافسه هو صاهر اللاعبين الاهلي امتلكم لاعبين تمت صناعتهم في اندية اخري وقتما كان هناك منافسه وباختفاء المنافسة تدريجيا واختفاء الجيل الذي تكون في زمن المنافسة يظهر لاعبين اخرين لم يعرفوا المنافسة منذ ثلاث سنوات فان العناصر الجديدة لا تمثل اي اضافة عكس العناصر التي تكونت فعلا في وقت سابق وقتما كان الدوري يعرف ما يسمي بصراع القمة فعناصر مثل الحضري وبركات وجيلبرتو وشوقي والنحاس وجمعه هي عناصر ظلت العمود الفقري للاحمر وهي كلها عناصر عاشت نضوجها في مواسم شهدت تنافس حقيقي علي القمة اما القادمين والناضجين في دوريات ما بعد المنافسه فهي عناصر لم تمثل اي اضافة الي الان وان اول مسمار في نعش الكرة المصرية يدقه الان المسئولين الذين لا يريدون الزمالك

المسئولين الكبار المرتعشين في مصر الذين لا يستطيعون اخذ قرار سيادي لاستقرار الزمالك واجراء انتخابات مصر التي يتم فيها كل امر بقانون طواريء وقوانين مفصله لا تستطيع ان تفصل قانونا للزمالك يمكنه من الاستقرار ويظل قضاء مصر المرتعش في كل قرارته اسدا قويا علي الزمالك يتلاعب باستقراره

لن يتذكر احد هزائم اي فريق في الدوري المحلي ولا يقف العالم اما بطل دوري محلي في بلد متاخر كرويا كمصر ولكن سيذكر العالم منظر امير وهو لا يعرف كيف يوقف الحائط ومنظر تريكه الذي قالوا عنه النجم الاول وهو يحاول ان يسرق وينصب علي الحكام ستكون تلك ي الصورة عن الاندية المصرية

ارسلوا كرومبو الي اليابان او لا ترسلوه فمن تسبب في فضايح هاله غير موجود في اليابان بل يقبع في مصر يتلاعب بالزمالك ليجعل من الاحمر افيونه للشعب المصري لكنه للاسف لا يدرك انه سينهي علي الافيونه بغياب المنافسه

عدل سابقا من قبل EL Gaafary في 14/12/2008, 3:52 am عدل 1 مرات
Liverpool
Admin
Admin
Liverpool

ذكر
المزاج : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) 2610
المهنه : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Progra10
الهوايه : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Sports10

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime14/12/2008, 3:41 am

موضوع جامد يا جعفرى بجد وانا اهلاوى اة بس غير راضى على لعيبة الاهلى و من ضمنهم
1- امير عبد الحميد (يا راجل دى حيطة تتبنى)
2- حسين ياسر المحمدى (لابد من خروجة فى المباريات المهمة )غير لائق
3- فلافيو (مش عارف يعمل حاجة )
4- محمد ابو تريكة (بطل استعباط ) . لان الوقعة مفيهاش حاجة "البكاء بعد المباراة مش حيجيب فايدة"
5- جلبيرتو ( انت كنت شارب حاجة قبل الماتش ؟ )
ملحوظة مهمة جدا
فينك يا حضرى بجد مشتقين للتراب اللى بتمشى علية
http://www.sawa.rigala.net
meteeb
Privet Member
Privet Member
meteeb

ذكر
العمل/الترفيه : محاسب
المزاج : سعيد جدااااااا
المزاج : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Qatary31
المهنه : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Accoun10

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime14/12/2008, 8:25 am

استغفر الله العظيم والله حاجه غريبه اوى انا مش عارف انتوا عاوزين ايه بطلوا خيبه بقى شويه وياريت يبقى فى ذوق شويه فى الكلام
وانتا يا مودى اهلاوى باماره ايه والله دى حاجه تكسف . وع فكره يا جعفرى موضوعك ملوش لزمه اصلا .
Rehab
Privet Member
Privet Member
Rehab

انثى
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Qatary24
المهنه : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Unknow10
الهوايه : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Readin10

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime14/12/2008, 3:12 pm

مع احترامي ليك يا جعفري،، انا عارفه انك بترد علي الاعضاء اللي كانوا بيشمتوا في الزمالك قبل كده وفعلا من حقك تاخد حقك وترد اعتبارك بنفس اسلوبهم ،، بس كان المفروض تراعي شعور باقي الاعضاء الاهلاويه لاني واحده منهم،، بس عموما الاهلي والزمالك شئ واحد لا يتجزأ وهما اكبر ناديين في مصر فاذا انهار الزمالك ينهار معه الاهلي والعكس صحيح،، لكن بصراحه لعيبة الاهلي عملوا اللي عليهم ويكفيهم شرف التجربة والمحاوله واكيد هما بشر ولهم طاقة وحرام نشيلهم فوق طاقتهم،، زي طالب ذاكر وتعب بس للاسف منجحش والحظ لم يحالفه ودايما نقول التوفيق من عند الله والحمدلله علي كل شئ ونتذكر القرآن "وعسي ان تكرهوا شيئا وهو خيرا لكم" وميرسي يا جعفري علي موضوعك كخصم بالنسبه لي لكن ده ميمنعش اننا كلنا في المنتدي اصحاب واخوات....... رحاب
EL Gaafary
عضو فعال
عضو فعال
EL Gaafary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime14/12/2008, 6:27 pm

اذا اصبح للرد مردودا جميل
فلا يسعنا ان نقول انه من رحاب
بجد : شكرا ليكى جدا يا رحاب على ردك العقلانى والجميل
رائى شخصيه على الاقل فهمت انا عايز ققول ايه من موضوعى

اما بالنسبه ليك يا متعب فشكرا لردك
لان انا مش عايز ارد عليك بحاجه تضيقك
وعتابى معاك حيكون بعدين

Mad Mad مكنش العشم Mad Mad
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر
العمل/الترفيه : شيف
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime15/12/2008, 2:28 am

انا عايز اعرف جعفرى بيتكلم على ايه المفروض يحس على دمه وميتكلمش لمده ست سنين انتو عملتو ايه تتكلمو عليه فريق لا مباله معندهوش دم كسب زى خسر اما النادى الاهلى فريق يفرح دائما جماهيره وعندما خسر المباراة حسو انهم ارتكبو جريمه فى حق جماهيرهم مش انتو واللى انت بتتكلم فى يا ليفر اولا مش كلام واحد اهلاوى ابو تريكه عمره ما استعبط واذا كان بيعيط فهو عيط علشان اوفه ومعرفش يوفى بوعده بظلم الحكم وحس ان لفريق العريق احزن 7 مليون اهلاوى كلهم بيهتفولو واحب ااقولك كلمه يا جعفرى اذا كنت انت او اى واحد زملكاوى انصحه انه ميتكلمش على حاجه هو عمره ما وصلها ولا هيعرف يوصلها على الاقل احنا خسرنا من فريق كبير انتو خسرتو من مين من الدورى المحلى انا احب اسئلك سؤال انت بتتفرج على مطش الزمالك وخسر بتزعل او بتحس ان فى حاجه متغيره فى النادى طبعا لا لانه داما نادى المكسحين لا انت ولا اى واحد زملكاوى بيحس اصلا ان النادى بيلعب ده لة كسب الفريق الهابط بتعملو ليله علشان الزمالك كسب (حرس الحدود@ بترول اسيوط@ المقاولون @)كفايه كده علشان ميجلكش احباط من النادى واذا كان ابو تريكه بيمثل سيبه مش انتو اسمكم نادى الممثلين ولا عبد الواحد وعبد المنصف بيتخنقو على اللى يشيل الاجوان كل مطش يجيبو عبد الواحد وعبد المنصف بيتخنقو ليه يقولك بيتسبقو على اللى يشيل الاجوان الاكتر هيكسب كيس اهلاوى هديه محدش يزعل من كلامى انا كتبت بس معرضتش صور ومن انهارده اللى هيمس الاهلى بكلمه ميزعلش منى
EL Gaafary
عضو فعال
عضو فعال
EL Gaafary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime15/12/2008, 6:31 am

اولا واضح انك ولا قريت المقال بكلمه وبعدين ظلم الحكام مين والناس نايمين ماصل انا عذرك وحاسك دلوقتى كواحد بيشجع الهنود ان دمك محروق اوى يعينى وانت بتكلم مه معلش اصلكوا وانتوا طالعين نسيتوا تاخدوا معاكوا الحاكم المصريين وسمير زاهر وعلاء صادق والاعلام وحسن صقر ومصطفى فهمى وشطه وبعدين كفايه عليكوا الغطاس ابو كرتونه والسد العالى امير والقتيل احمد حسن الى لما بيوقع بتحس ان واحد ضربه بقناصه من وراه وبعدين مالك اتحمقت اوى كده على ابوتريكه اوعى تكون صدقت بجد انه قديس الكره المصريه دا بلاويه اكتر من التوربينى يا راجل دى حاجه المفروض متستبعدهاش من احسن غواص فى الدورى المصرى طبعا انا مش حكلم كتير يكفينى ان الاهلى بان على حقيقته وان اول ناس قطعوا فى لحم الاهلى هوالاعلام الاحمر الى فضل يساند فيه لحد لموصله للحاله الى هوفيها دى خليكوا انتوا بس على الحاله بتاعتكوا دى اخطفوا الاعيبه ده من الزمالك وزور عقد اللاعيب الصغير ده وداروا على مصايب الاعيب ده ولاعبوا الحشاشين فى ناديكوا وانتوا تبقوا احسن انشاء الله ونصيحه صغيره متكلمش نص كلمه على اسياد الصد فى مصر الاسد عبد الواحد والاستيك عبد المنصف لان اصغر ظفر من واحد منهم يساوى رقبه 30 الف من امير القلوب عبد الحميد بطيخه
بعدين مش انت اتغلبت يبقى لازم تاخد الطريحه المظبوطه وهما يومين تريقه وحيعدوا على مابال تكون اتغلبت من يونايتد الماتش الى جاى يوم الخميس باذن الله تاخد برضوا الطريحه التمام وتيجى هنا مصر تتزف يا اهلى ونلبسوك الطرحه البيضه وتيجى تكمل بقيت هزائمك فى الدورى باذن الله ومش عارف فى ايه محسسنى انك سايب الدورى وانت الاول ياخى اتنيل على خيبتك نادى لو مكنتش نتايجك مهببه راخر قبل متمشى واوعى تكون فاكر نفسك احسن حالا لاااااااا
ده عشان انت بس مكنتش لسه كملت المتشات الى بقيالك والعموم بالتوفيق يا جهلى وانشاء تكون بداية الهزائم المتتاليه بعون الله انه حقا يمهل ولا يهمل ..... بس وحياتك يا شيخ متنساش تسلم على امير مره تانيه وتقوله انه احسن من عبدالواحد وعبد المنصف ومحمد صبحى ومحمد فتحى
وبعدين ايه حكاية (ميزعلش منى) دى الى فى اخر ردك انت ماسك للزمالكاويه فى المنتدى سكينه ولا ايه
احنا عارفين ان الجهلى نادى البلطجيه والعصابات بس محبش انه ينطبع هذا السلوك على اخلاق مشجعيه لانها بجد حاجه تزعل
meteeb
Privet Member
Privet Member
meteeb

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime15/12/2008, 8:37 am

ياريت يا جعفرى نهدى اللعب شويه عشان كده بجد عيييييييييييييييييييب اوووووووووى ............ meteeb
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime15/12/2008, 5:58 pm

احب اوصلك موعلومه انا غلاط اوووووى مع الناس الجهله اللى زى حلتكو اما انا فحتم نفسى علشان مش واحد زيك هيستفزنى وعلشان انا مشتك فى منتدى محتم اما لو الكلام ده بينى وبينك انت كنت عرفت محمود على حقيقته وانا متاسف انى قولت الكلام ده فى المنتدى بس بجد ملقتش اتفه منك وعلى فكره انا مهما قولت مش هعرف اجيب حق محمد ابو تريكه اللى هعرف يجبلو حقه هو الله عز وجل اذا كنت انت او اى شخص اخر مهما تتكلمو كفاه انه رئيس ناديكو قالها بلسانو ده واحد كل يوم يصلى الفجر حاضر مش عايز الناس تغير منه وبلاش انا تعمل معايا كده علشان وحش اوووووى فى ردى وخلى فى بالك انا مش محموق علشان الكلام اللى انت كاتبه انا اللى مزعلنى كلامك على ابو تريكه
EL Gaafary
عضو فعال
عضو فعال
EL Gaafary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime15/12/2008, 9:23 pm

اقسم بعزة وجلال الله قسم يتهزله السموات السبع
انى انا بتمنى على الرد بتاعك الاخير ده ان فعلا الكلام يكون بينى وبينك لكن معلش مسير الحى يتقابل
وانامش حرد عليك لاكن خليك فاكر انت غلطت فيا كتير اوى

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : (لا تجب السفيه فان خير الرد على السفيه السكوت ) صدق الرسول الكريم
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime15/12/2008, 11:53 pm

لا وانت تعرف القراءن حلو اهو وانت برده متعرفش انه بيقول (ان بعض الظن اثم) ولا انت مش عارف غير الحديث ده بس يا عم انا بقلهالك انا مش متعصب على اللى انت كاتبه على الاهلى انت مضايق على اللى انت كاتبه على النجم المهذب محمد ابو تريكه
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime15/12/2008, 11:56 pm

انا احب ااقولك كلمه واحده ده لو اللى انت بتقولوه على النادى الاهلى ده صح والله اعلى واعلم فى دعاء برده بيقول اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك مش هقولك اكتر من ربنا يهديك ويغفرلك
EL Gaafary
عضو فعال
عضو فعال
EL Gaafary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime17/12/2008, 3:33 am

سكووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

الجعفرى
tefa
عضو جديد
عضو جديد
tefa

ذكر
المزاج : كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Qatary26

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime21/12/2008, 4:53 pm

ربنا يهديك ويغفرلك؟ دة على اساس ان جعفرى دة واحد كافر؟ ايوة الاهلى لعب زى الزفت فى اليابان ولازم تعترفوا وبطلوا نفاق بقى وابو تريكة اللى انتوا مصدعيننا بيه دة عمل ايه فى الماتش .....روحوا شوفوا خيبة الدفاع بتاعكم وحارس المرمى اللى محتاج احلال وتجديد ....واقرا الجمهورية الجرنال اللى المفروض انه اهلاوى مكتوب منشيت فيه ان حسن شحاتة خايف من عواجيز الاهلى....ويوم ما الزمالك يخسر كلنا بنعترف انه لعب وحش انما الاهلى لالالالالالا مش ممكن ازاى نتكلم عليه .....مشكلة الاهلاوية انهم 90%منهم والله مبيفهموش كورة .............tefaaaa
tefa
عضو جديد
عضو جديد
tefa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime21/12/2008, 4:57 pm

سمعتوا اخر نكتة يا جماعة؟؟؟ طبعا لا ... انا اقولها....اسمعوا.......... بيقولك ياخويا بعد ماتش الاهلى وباتشوكا امير خارج من الملعب راح قبل مذيع يابانى المذيع سأل امير (هو انت يا امير انت وباقى لاعيبة الاهلى بتاكلوا ايه قبل ما تلعبوا) راح امير رد عليه وقاله (احنا بناكل باتشوكا والسكينة)..................tefaaaaaaaa
EL Gaafary
عضو فعال
عضو فعال
EL Gaafary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime21/12/2008, 6:05 pm

بيس بيس يا tefa يا جامد
احبك وانت بطرئع للاهلى
bounce bouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebouncebounce
tefa
عضو جديد
عضو جديد
tefa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime23/12/2008, 5:49 am

ده اقل واجب والله يا جعفرى يا عسل........tefa
meteeb
Privet Member
Privet Member
meteeb

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime23/12/2008, 7:10 am

شكرا ليكوا يا جعفرى انتا وتيفا انا بحييكوا ع خفه الدم اللى ملهاش حل دى .
طلبى بقى من كل الاهلاويه فى المنتدى انك تتجاهلوا اى موضوع ينزل سواء من جعفرى او تيفا عن الاهلى لان واضح اوى ان الحقد والغل والاحساس بالذل من نحيتنا مأثر عليهم اوى فياريت اى حد اهلاوى يشوف موضوع ليهم يخص الاهلى يتجهلوا وكأنه لم يراه.
meteeb
tefa
عضو جديد
عضو جديد
tefa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime24/12/2008, 5:56 am

ايه يا عمدة مالك كدة انا حاسس انك سخن شوية منى انا وجعفرى عادى يا بابا بيس خالص والله هما شوية كمادات وتتغطى شوية وهتصبح عرقان وزى الفل والله_وبعدين انت بتتطلب من اهلاوية انهم ينزلوا مواضيع؟ هو انت صغير ماتنزل يا عسل وتورينا حد فى خفة دم عمرو اديب بس الاهلوية اتمين مفيش حد فى خفة دم عمرو اديت .......ثوانى بقى هروح اكل (باتشوكا) والسكينة وراجع على طول مش هطول اصلى جعان
EL Gaafary
عضو فعال
عضو فعال
EL Gaafary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime28/12/2008, 2:50 am

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
MIDO
Admin
Admin
MIDO

ذكر
العمل/الترفيه : كليه تجاره اسكندريه/الجيم و النت
المزاج : فى الروقاان

مُساهمةموضوع: رد: كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)   كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ) Icon_minitime28/12/2008, 3:59 am

فى ايه ياجماعه هدوا اللعب شويه
دى رياضه
انا اهلاوى اى نعم و بعترف ان الاهلى فعلا مكنش ف مستواه ف اليابان
لكن على الاقل وصل لليابان ولا حد ضدى يا شباب
و بعدين الاهلى اتغلب من بتشوكا
لكن الزمالك اتغلب من بنى عبيد النادى الى اول مره اسمع عنه كان ف ماتشه مع الزمالك هناك فررررق
عموما خلوا كلامنا نقاش و ففكوا من التعصب ده
و بيس يا شباب
http://www.sawa.rigala.net

كرومبو في اليابان ..(بجد موضوع محتاج انه يقرأ)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-