الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
koki
 
Rehab
 
MIDO
 
meteeb
 
LOMA
 
Liverpool
 
smsm
 
MIDO_THELOVER2008
 
BFaa
 
mesho
 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو fadymady فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 9552 مساهمة في هذا المنتدى في 1207 موضوع

شاطر | 
 

 وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/10/2008, 6:34 am

ا الساده الاعضاء اهلا ومرحب بيكوا في برنامجنا وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت

طبعا كلنا عارفين البرنامج ده اللي بيستضيف فيه الدكتور عزت ابو عوف النجوم ويقوم بتعينهم في منصب رئيس الوزراء وطبعا الموضوع كله من منطلق كوميدي والكلام هزار في هزار.

حيكون الدستور في برنامجنا ايه؟
الدستور بيقول : من بين الوزاراء المعروفين مش تختار حد لان في النهايه كلامنا مش بجد.وزارتنا هزار في هزار وبكده لا حتفكر ولا تحتار..العضو اللي يقبل تشكيل الوزاره يقولي موافق او اققبل تشكيل الوزاره وموافق علي القسم<<قسم اليمين يعني>>

اليمين: اقسم باللي في نفسي وعايز اقسم بيه اني اختار وزارتي علي طريقتي واللي اختاره يا رب يحتار حيرتي.لا انا قاصد ازعل حد ولا في النهايه كلامنا بجد.واقسم بكل اللي في الجيب مفيش سرقه ولا تهليب وربنا يصبر علينا جمهورنا الحبيب
اللـــــــــــــــــــــــه.المنتــــــــــــدي.البرنـــــــــــــــامج .الـــــــــــــــوزاره
_____________________________________________________________________
طريقه اللعب:دوله معالي رئيس الوزراء بعد ما يوافق ويحلف اليمين حيشرفني ويقعد علي كرسي الوزاره<<اللي هو الرد اللي سيادته حيرده>>ويقول بقه اهم وزاره زمين ممكن يخليه يمسكها<<من الساده الاعضاء او ممكن حد صاحبه _قريبه_او فنان مثلا>> والوزارات التانيه تباعا وسؤال اجباري عندي في البرنامج مين اللي تديه وزاره وتو ما يقعد تقوم جي كرشه؟

والسيد الوزير لازم يجاوب علي السؤال ده ولازم يعلن انه استقال في نهايه البرنامج لحسن اجيبله ميشو وهوجان lol!
[img][/img][img][/img]

يلا اشوف مين اول معالي رئيس وزراء حيشرفني في البرنامج

ولو حد يا جماعه عايز يدخل اي تعديل او اضافه في البرنامج يتفضل يقوله بس في رد مستقل عن وزاره معاليه.وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
meteeb
Privet Member
Privet Member
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 866
العمر : 30
الموقع : www.ahlynews.com
العمل/الترفيه : محاسب
المزاج : سعيد جدااااااا
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/10/2008, 7:09 am

فكره حلوه اوى وانا بوعدك ان فى كام وزاره هيبقوا جامدين طحن. انتظرونى................. فى الوزاره بتعتى هتبقى وزاره جااااااااااااامده موووووووووووووووت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/10/2008, 7:22 am

كلنا مستنين وزاره معالي دوله الوزراء ابو عمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/10/2008, 4:02 pm

هههههههههههههههههة حلوة وزارة ماتمت بس مش فاهم ازى هتتلعب فهمووووووووونى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/10/2008, 7:17 pm

مرسي جدا علي ردك يا كريم واللعبه بتتلعب زي ما قولنا ان حضرتك بتوافق علي الوزاره والقسم وبعدين بتقول اهم وزاره عندك//الوزارات اللي تحب تضيفها او تحذفها او حتي تغير اسماءها وطبعا كل وزاره تقول حتجيب لها مين وليه وكده.
والساده الوزراءممكن تختارهم من الاعضاء او الفنانين او الناس اللي تحبهم.ولازم تنفذ شروط البرنامج بتاعه الوزير المخلوع والاستقاله والا ميشو وهوجان موجودين اهم معايا ومش لاقين شغل ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   19/10/2008, 7:01 pm

طب انا عايزه ابدأ من فضلك واكون رئيس وزراء دا انا هظبطكم تظبيط ههههههههههههههههههه مستنيه ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   19/10/2008, 11:23 pm

اهلا وسهلا بيكي يا رحاب .
اتفضلي ابدأي كلنا اذان صلغيه بل وأعين قارئه .
بس الاول قولي قبلت الوزاره وقبلت اليمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BFaa
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 405
المزاج :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   20/10/2008, 4:32 pm

اقسم باللي في نفسي وعايز اقسم بيه اني اختار وزارتي علي طريقتي واللي اختاره يا رب يحتار حيرتي.لا انا قاصد ازعل حد ولا في النهايه كلامنا بجد.واقسم بكل اللي في الجيب مفيش سرقه ولا تهليب وربنا يصبر علينا جمهورنا الحبيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   20/10/2008, 4:33 pm

لالالالالالالالالا كده نصب يا بافا لان دكتور عزت ابو عوف قالي انا اللي عليا الدور لما انا ابقي اخلص نبقي نشوف هو عايز مين لكن ده دوري معلش وانا مش هتنازل عنه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BFaa
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 405
المزاج :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   20/10/2008, 4:35 pm

خلاص ماشى بس عينينى معاكى حتى فراش احسن مش لاقى شغل ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BFaa
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 405
المزاج :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   20/10/2008, 4:36 pm

يا رب مره واحده فى الوزاره مش مصدق عنيا ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   22/10/2008, 9:14 pm

ايه يا رحاب مخترتيش الوزاره بتاعتك لغايه دلوقتي...حخلي بافا يبقي قبلك انتي حره.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   23/10/2008, 11:21 am

اليمين: اقسم باللي في نفسي وعايز اقسم بيه اني اختار وزارتي علي طريقتي واللي اختاره يا رب يحتار حيرتي.لا انا قاصد ازعل حد ولا في النهايه كلامنا بجد.واقسم بكل اللي في الجيب مفيش سرقه ولا تهليب وربنا يصبر علينا جمهورنا الحبيب
اللـــــــــــــــــــــــه.المنتــــــــــــدي.البرنـــــــــــــــامج .الـــــــــــــــوزاره



رحاب: رئيس الوزراء.
بجد هظبطكم تظبيط ملهوش حل هههههههههههههههههههه
سمسم: وزيرة المالية.
لازم سمسم تمسك وزارة المالية عشان هي مدبرة وتقدر تتحكم في الميزانية صح
متعب: وزير الشئون الاجتماعية والخدمات العامه.
اكيد هتبقي ايده مفرطه في التموين لانه عارف ان الاكل بيتكلف والاسعار غليت،، وانا بوصيك تنزل زجاجه زيت وكيس سكر مجانا لكل مواطن
لوما: وزيرة الاضواء والموضه.
انا عايزة الشعب يلعلع كده،، عايزاكي تنضفيهم،، وتنسقي الالوان عشان الناس بقت زفت و ذوقها انحدر في الارض،، وقولي للبنات بلاش يلبسوا كوتشي علي الجيب، عشان ده اسمه فلح
ميمو مودي: وزيرة الرشاقة والمزاج العالي.
مش عايزة اشوف ولا بنوته تخينه ،، عايزة اشوف البنات رشيقه عشان الولاد يعاكسوهم بذمه وضمير،، عايزة الولاد يبقي مزاجهم عالي يا ميمو عالي اوي
بافا: وزير السياحه.
عشان يقول "نيس" براحته ع الاقل السياح تفهمه وكل ما يقولوله حاجه يقولهم نيس وتبقي الحياة نيس نيس يعني
دودي: وزيرة الاعلام.
عايزاكي يا دودي تخلي الحياة رومانسية،، عايزة اسمع العصافير بتغني من تاني،، عايزاكي تاخدي بالك من حاجتين في الاغاني "اللحن والكلمات" اما بالنسبه للافلام عايزة وجوه جديده وكله ياخد فرصته
ميدو: وزير المعاني الجميلة" الاخلاص الوفاء التضحيه..." يستاهلها بجد
عايزة الناس كلها تتسم بالصفات دي وتقدس المعاني الجميله لاننا في امس الحاجه اليها
ميما: وزيرة الاتيكيت والمجاملات
انتي فعلا لايقه عليكي الوزارة دي واحق واحده بيها يا ميما واكيد المجاملات مطلوبه برضو
لافر: وزير الخارجية
لان ردود مقنعه وكلامه له تأثير ع اللي ادامه وهيقدر يتعامل مع الوزراء في جميع الدول ويرتقي بدولتنا ووطننا الحبيب،، بس عايزاك تظبط الاجانب عشان لما تظبطهم احنا هننتصر عليهم
كريم حلمي: وزير الروشنه والدلع.
قشطه يا كيمو عايزاك تدلع الشعب كده وكله يعمل اسبايك ،، عايزين نشوف قصة رجل الديك في شعور الولاد خلينا نضحك شوية
مودي سوا: وزير الشباب:
انتوا بس كفايه تشوفوا مودي ده اللي هو " توتو عضلات" عمال يقول بلعب كمال اجسام وبتاع وهو شوية وهيختفي،، عايزاك تظبط الشباب يا مودي وتوزع علي كل مواطن كرة وابره عشان يفسيها
ميرنا: وزيرة الثقافه والخبرات العالميه:
عايزة الشعب يكون مثقف كده وله في كل حاجه ويكون عنده خبرة " عروستنا خبره" .
كوكي: وزير الصناعه.
بص بقي يا عم كوكي انا عايزاك تهتم بالحلويات وخاصة الملبس خلي الشعب يبقي محلي وسكر و دمه شربات
الفنان محمد فؤاد: وزير الرومانسية والحس المرهف.
لانه الفنان الوحيد اللي بسمع اغانيه وابكي بالدموع بجد
الفنانه هيفا: وزيرة التظبيط المظبوط.
عشان تظبط الشعب،، واكيد كلنا هنتظيط معاها
الفنانه دانا: وزيرة السليكون.
عشان ميبقاش فيه بنت ولا مدام تدوخ ع الصابون السايل،، دودو هتظبطكم يا بنات،، هتخلي كل بنت تكتشف انوثتها بنفسها
كريم عبد العزيز: وزير الوسامه والشقاوة.
بصراحه الواد قمر وشقي مووووووت
احمد حلمي : وزير خفة الدم.
وزارتي مش ممكن تمشي من غيره ولا تنجح الا بيه اصله عنده ظرف طارق
الفنان عمرو دياب: وزير النجاح والشهرة
راجل بيحترم عمله وناجح اكيد هيعمل منظر في الوزارة


الوزارات الجديدة

وزارة الانوثه الطاغيه
وزارة "توفيق راسين في الحلال".
وزارة الضحك والفرفشه
وزارة "نعم لابداء الرأي"
وزارة "لا لفراق من تحب"
وزارة "مكافأة الصريح ومعاقبة الكداب"

اتمني مكونش نسيت حد ولا اكون زعلت مني حد وفي الاخر الكلام كله هزار مش جد ،، بس اتمني اشوف تعليقاتكم المضحكه ههههههههههههههههه... رحاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   23/10/2008, 5:42 pm

وانا قبلت هذة الوزارة يا رئيست الوزراء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
LOMA
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 863
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة بكلية التربية
المزاج : خجولة
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   23/10/2008, 10:20 pm

وانا وكمان يا رحاب مواقفه علي الوزارة ومتقلقيش انا حظبط كل البنات وبمناسبه الكوتشي انا المنظر ده بيستفزني اووووووووي وعموما انا حظبطهم كلهم وبرده يا رحاب مصممه علي الصابون السايل هههههههههههههههههه والله انتي حتكوني وزيرة قشطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
smsm
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 602
العمر : 28
العمل/الترفيه : جامعية
المزاج : رايقة
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 21/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   23/10/2008, 11:06 pm

هههههههههههههه فعلا يا رحاب وزارة متخرش المية ياريت تبقي كده بجد وانا موافقة علي الوزارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   24/10/2008, 6:37 am

معلش يا جماعه انا كنت متغيب عالمنتدي امبارح ههههههههه يعني سياده رئيسه الوزراء جت والمذيع مجاش ههههههههههههه.

بس بجد يا رحاب وزاره جامده جدا ومقنعه واختيارات موفقه ومرسي ع وزاره الخارجيه(واضح ان المذيع بياخدها دايما) ومرسي علي تشريفك لينا في الوزاره وبجد كنتي هايله ومستني رئيس وزراء اخر والي اللقاء.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   24/10/2008, 11:25 am

شكلك كده مش عجبك وزارة الخارجية Rolling Eyes بس دي اهم وزارة علي فكرة لانها هي اللي بتتعامل مع باقي الدول وبتتناقش في شئون الدوله،، بس انا بقولك لازم تظبط الاجانب عشان يظبطونا وكلنا نتظبط والشعب يهيص
وعموما لو مش عجبك الخارجية ممكن نعينك مع دانا في السليكون وامرنا لله ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   25/10/2008, 2:53 am

لا طبعا الوزاره عجباني يا خبر هو انا حتقمر انا قصدي ان كل ضيوف دكتور عزت برضه كانوا بيدوه الخارجيه.....وبالنسبه لدوندون انا موافق اشيل معاها الوزاره واهه كله ثواب هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
meteeb
Privet Member
Privet Member
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 866
العمر : 30
الموقع : www.ahlynews.com
العمل/الترفيه : محاسب
المزاج : سعيد جدااااااا
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   28/10/2008, 1:00 am

هههههههههههههههههههه وزاره جامده يا رحاب بس انا بقى مش مواقف ع الوزاره بتعتى وهقدم استقلتى من اولها ههههههههههههههه ع فكره وزارتى حلوه بس اسمها مش عاجبنى المهم ربنا يوفقك فى الوزاره دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Liverpool
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 637
العمر : 29
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 16/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   28/10/2008, 8:34 pm

ههههههه كدا يا رحاب ماااااااشى بس انا عاوز امسك وزارة التربية و التعليم
لانى حعمل زى مدرسة الناظر اكيد طبعا عرفنها
" مفيش حد حيتعلم والباب مفتوح اللى عاوز يطلع برة يطلع "

_________________
[/img][img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sawa.rigala.net
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   28/10/2008, 8:52 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه وماله يا مودي نمسكهالك ولا تزعل ع الاقل انا اول واحده مش هنزل الكلية بس بجد قشطه عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   29/10/2008, 4:55 pm

كده مش هينفع يا عم لافر،، من فضلك اختار عضو يكون هو رئيس الوزراء الجاي وياريت بسرعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   30/10/2008, 1:47 am

اي عضو يحب يمسك الوزاره يتفضل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   30/10/2008, 3:01 pm

انا رئيس الوزراء

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   30/10/2008, 3:21 pm

اولا: اختار لوزارة الخارجية هى مى عوزها بقا تعمل علاقات دبلوماسية مع دول العالم
ثانيا : اختار لوزارة التربية والتعليم هى سلمى انا حاسس انها هترجع التعليم زى زمان مش دلوقتى التلميذ هو الى بيشرح والمدرس قاعد على الدسك وبيسمع لشرحو
ثالثا : اختار لوزارة الداخلية ميدو هيظبت الشارع المصرى صح الصح عاوزك تشرفنا يا وزير الداخلية
رابعا : اختار لوزارة المالية عمور عاوزك تموت الشعب الكل يبقا فقير وهتلى الفلوس ليا واكيد هنبقا اصحاب اوى هنتعامل مع بعض كتير
خامسا : اختار لوزارة الشباب والحيصة سمسم الكل هيحبص عاوز تفرحى الشباب ياسمسم
okومتبخليش عليهم خالص لانهم هما جيل المستقبل
سادسا : اختار لوزارة الاعلام هى رحاب علشان تورى الشعب الضحكة البريئة بتعاتها طبعا هى فهمانى ههههههههههههههههههههههة
سابعا : اختار المشير مودى لقائد الجيش المصرى عاوزك بقا كل 5 سنوات تصرف لهم مكافئة هههههههههههههههههههههههة ok
ثامن :اختار لوزارة البيئة لافر عاوزك بقا يالفر نشيطة لهذة الوزارة طبعا عارفة لية
تاسعا:اختار لوزير النقل نور عاوزك بقا يانور تحولى تنزلى اتوبيسات جديدة بدل الخربنين الى من سنة 60 وكمان تخلى بالك من مترو الانفاق تعمليلو صيانة علطول
عاشرا وهى دية اخر وزارة وزارة الحب هتكون لمين اكيد لكوكى الى هو انا هظبتكوم ههههههههههههههههههة
الكل بقا يجى بكرة يحلف اليمين

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   30/10/2008, 5:55 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه وربنا انت واد عسل يا كوكي ههههههههههههههههههههههههههههههه واكيد طبعا فهماك في موضوع الضحكه البريئه دي بس بلاش تعمل سياح في المنتدي احنا اصحاب.... رحاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiozaaaa
عضو اساسى
عضو اساسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 202
العمر : 24
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   30/10/2008, 6:25 pm

ههههههههههههههههههه فعلا هو عسووووووووول اووى وشكلة كدا دمة خفيف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   30/10/2008, 11:01 pm

afro اكيد
اتش دبور
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههة

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   31/10/2008, 5:17 am

عاوز اققولك مرسي جدا علي تشريفك لينا في كرسي الوزاره ويارب انه كان مريح لمعاليك.
ومرسي كمان مره علي الترشيح لوزاره البيئه بس اعتقد اني منفعش ليها خاااااااااالص.
لان الموضوع ده عاوز واحده ست وانا مذيع مش مذيعه زي م سيادتك فاااكر.ومتزعلش مني بس بجد انا اخر واحد ممكن يقبل الوزاره دي لاني مش شايف نفسي فيها ومش حعمل حاجه تفيد البلد.بس عاوز اققولك ان باقي الاختيا رات كانت موفقه جدا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   31/10/2008, 12:00 pm

ياريت نشوف رئيس وزراء جديد،، واضح ان صفة الشجاعه لا تتوفر في اعضاء هذا المنتدي خااااالص،، اتمني تكون وجهة نظري غلط وتكسفوني زي كل مره وتبادروا بالجلوس ع الكرسي..... رحاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   31/10/2008, 1:49 pm

اتمني ذلك بجد يا رحاب عشان السوق نايم خالص والمذيعين مش حيلاقوا ياكلوا بعد كده ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   31/10/2008, 2:06 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه وربنا انت مشكله يا عم لافر،، بس من الاخر يا جماعه لو مش هتختاروا بالذوق وتتقدموا لرئاسة الوزراء هنضطر انا ولافر نختار عشوائي وعشان محدش يقول اننا مستقصدين هنبدأ بالحروف الابجديه... ده مت الاخر يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   31/10/2008, 11:25 pm

الله الله الشتونى من كرسى الرئاسة

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   31/10/2008, 11:27 pm

معلش يا كوكي اصل رجل الكرسي اتكسرت ههههههههههههههههههههههههههههه تعيش وتاخد غيرها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   31/10/2008, 11:29 pm

هههههههههههههههههههههههة رجل الكرسى انكسرت هروح عند النجار واصلحا

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   1/11/2008, 1:17 am

لا طبعا يا عم كوكي مينفعش عشان اللي اتكسر ميتصلحش عندنا ف الوزاره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   1/11/2008, 10:18 am

ههههههههههههههههههههههههة ماشى

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   10/11/2008, 6:29 pm

اتمني وزير جديد يئلش كوكي من الوزاره احسن انا اتخنقت منه هههههههههههههههههههههههههههههه بهزر يا معالي الوزير كوكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ETERNAL GLORY
عضو رئيسى
عضو رئيسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 338
العمر : 29
الموقع : www.amrkhaled.net
العمل/الترفيه : طالب جامعي
المزاج : متعكر المزاج
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   10/11/2008, 9:06 pm

والله حلوه اللعبه دي يالفر...أنا كنت بتفرج عالبرنامج اللي عمله عزت أبو عوف وكان لذيذ أوي......
بس للأسف مقدرش أرشح نفسي عارف ليه.....عشان قالك زمان...
(أصل البلد عاوزه ولد...واخساره أنا مش فاضي)...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.amrkhaled.net
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   11/11/2008, 4:58 pm

مش فاضي هههههههههههه
ده على اساس ان البلد دي اللي قاعدن بينشوا عالقهتوي بيجبيهم وزراء ههههههههههههههههههه......ولا يمكن ده اللي بيحصل فعلا
لا بس حلوه مش فاضي دي يا مستر جلوري وعلى راي المثل الفاضي يعمل رئيس وزراء هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   11/11/2008, 6:54 pm

ههههههههههههههههههههههههه طب ايه رايك يا لفر تبقي انت زئيس الوزراء وانا امسك بدل دكتور عزت ابو عوف؟؟؟ يارب لفر يوافق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   13/11/2008, 3:13 pm

شوفو ربنا بيحبنى ولالالا رئيس وزراء جديد جة من بعديا

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 27
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   16/11/2008, 1:36 am

اطب ليه كده يا رحاب توقعنيني الوقعه دي
بتدبسيني يعني
اوك
انا موافق
جاري تشكيل وزارتي الجديده ولكن بعد الفاصل.........فابقوا معنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   16/11/2008, 6:54 pm

واد يا لفر انا عايزه وزاره حلوة ههههههههههههههههههههههه وزارة الضحك العالمية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mesho
عضو رئيسى
عضو رئيسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 366
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : روش
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
الاوسمه :
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   16/11/2008, 9:35 pm

انا كمان عاوز وزارة



اى وزارة

بس انا افضل وزارة المالية


عشان الفللوس هناك كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Liverpool
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 637
العمر : 29
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 16/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/11/2008, 1:20 am

انا عاوز امسك وزارة السياحة

_________________
[/img][img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sawa.rigala.net
koki
Privet Member
Privet Member


ذكر
عدد الرسائل : 1194
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 09/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/11/2008, 1:23 pm

وانا عاوز امسك وزارة الترباؤ

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/11/2008, 3:14 pm

ايه الوزارة العجيبة دي يا كوكي؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ETERNAL GLORY
عضو رئيسى
عضو رئيسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 338
العمر : 29
الموقع : www.amrkhaled.net
العمل/الترفيه : طالب جامعي
المزاج : متعكر المزاج
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت   17/11/2008, 9:20 pm

بس....بس..انتو بتتكلمو في ايه ياجدعان....أهم حاجه وزارة التموين ...والله لنقضيها شاورمه وشيز برجر...
هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.amrkhaled.net
 
وزاره مــــــــــا تمــــــــــــــت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب مصريين :: عالم الفكاهه و المرح :: 5 فرفشة-
انتقل الى: