الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
koki
 
Rehab
 
MIDO
 
meteeb
 
LOMA
 
Liverpool
 
smsm
 
MIDO_THELOVER2008
 
BFaa
 
mesho
 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو fadymady فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 9552 مساهمة في هذا المنتدى في 1207 موضوع

شاطر | 
 

 لية؟؟؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
maiozaaaa
عضو اساسى
عضو اساسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 202
العمر : 24
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: لية؟؟؟؟؟؟؟   25/10/2008, 12:15 am

[flash][/flash]لـــــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــه ؟؟؟

تعمل ايه لما تعرف ان كل حاجة راحت منك ؟ لما تعرف انك ضعت و مستقبلك ادمر ؟
تعمل ايه لما تلاقي نفسك لوحدك ؟
ملكش حد في الدنيا كلها : لا أصحاب و لا أهل و لا أصدقاء و لا مخلوق جمبك و محدش بيحس بيك
و لا حد بيحبك
و لا واحد بيخاف عليك
و لا واحد تهمه مصلحتك
ولا واحد ولا واحد ولا واحد ...
نفسك في كل ده ... نفسك في حد يحبك و تحبه - تخاف عليه و يخاف عليك - تحس بيه و يحس بيك - يفهمك و تفهمه - و تبقى عنده بالدنيا و مينفعش تعيش منغيره . نفسك الشخص ده يكون أخ أو أخت أو صديق أو صديقه أو حبيب أو حبيبه أو ...أو...أو .
تعمل ايه لما تلاقي ان الي حواليك كلهم بيخدعوك
بيكرهوك ؟
بيكدبو عليك ؟
بينافقوك ؟
تعمل ايه لما تعرف ان كل الي حواليك متفقين انهم يدمرو حياتك ؟
تعمل ايه لما تكون محتاج حد يساعدك و مش لاقي ؟ حد ينقذك من الي انت فيه ؟ حد يغير حياتك ؟ حد ينقذك من الضياع ؟ حد يعوضك الي راح ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIDO_THELOVER2008
Gold Member
Gold Member


ذكر
عدد الرسائل : 565
العمر : 28
العمل/الترفيه : جامعي
المزاج : مهيس
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية؟؟؟؟؟؟؟   25/10/2008, 3:09 am

وليه اليأس ده كله يا ميوزا
كل اللي قولتيه ده مش حعمله الا حاجه واحده
عارفه هي ايه.............

حعمل عبيــــــــــــــــــط...هههههههههه

ولا اكن في عندي ايمشكله من دول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية؟؟؟؟؟؟؟   25/10/2008, 2:06 pm

والله انت رايق يا عم لفر،، بس انا عندي وجهة نظر مختلفة،، انا بصراحه لما بحس بالحاجات دي ببعد عن الناس،، عارفه ازاي؟؟ مش بتكلم مع حد خالص ولو اتكلمت بيبقي كلامي محدود بمعني الاجابة علي اد السؤال وبفضل المثل اللي بيقول اذا كان الكلام من فضة فالسكوت من ذهب،، حاولي تدخلي حجرتك ومتخرجيش منها الا للضرورة القصوي مثل الحاجه الي الحمام وحاولي تبعدي عن البشر علي اد ما تقدري لان بجد البعد عنهم غنيمة...... رحاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية؟؟؟؟؟؟؟   25/10/2008, 2:08 pm

نسيت اقولك ان الاهم من ده كله انك تقربي من ربنا اكتر وتكتري من قراءة القرآن.... شكرا ليكي ميوزا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
LOMA
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 863
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة بكلية التربية
المزاج : خجولة
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية؟؟؟؟؟؟؟   25/10/2008, 2:21 pm

حرام عليكي يا مي الدنيا لسه بخير ومش كل الناس وحشه كده اكيد في ناس كويسه وناس بتخاف عليكي انا معاكي ان ده احساس صعب اوي لما تحسي انك لوحدك ومحتاج حد تتكلمي معاه او تاخدي بنصحته بس يا مي انا مش متخيله ان في حد عايش ومعندهوش حتي صديق واحد او علي الاقل الاهل بس انا مش مع رحاب في رايها انك تحبسي نفسك في الاوضه ده مش حل بالعكس ده هروب وووجودك في اوضتك مش ده اللي حيحللك المشكله انا شايفه ان الافضل ان الواحد يخرج ويعيش حياته طبيعي اكيد لو في الكليه او الشغل الواحد بيتعرف علي ناس ولازم الواحد يواجه الحياه بشجاعه ويكون عنده ثقه اكتر بربنا اكيد ربنا ليه حكمه مثلا في كده عشان يختبر صبرك ومش لازم الواحد يياس لان الياس بيدمر حياه الانسان وبيخليه يشوف كل حاجه ادامه سودا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rehab
Privet Member
Privet Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1111
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج :
المهنه :
اعلام الدول :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية؟؟؟؟؟؟؟   25/10/2008, 4:40 pm

هروب ايه ومشكلة ايه يا سلمي!! في حاجه اسمها تقعدي مع نفسك فترة تراجعي حساباتك،، وبعدين هي بتقولك حاسه ان الناس بتكرهها تقومي تقوليلها اخرجي شوفي الناس هههههههههههههههههههههههههههه المفروض تبعد عن الناس عشان يوحشوها فاحساسها يتغير تجاههم وتخرجلهم من تاني باحساس جديد كله انتعاش... رحاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiozaaaa
عضو اساسى
عضو اساسى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 202
العمر : 24
المزاج :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية؟؟؟؟؟؟؟   25/10/2008, 5:30 pm

ياجماعه اولا ميرسى ليكم على الرد ثانيا اناعندى اصحاب كتير واهلى قريبن منى اووووووووووووى بس انا كتبت الموضوع دا علشان الناس كلها تقرب لبعضيها تحس بغيرها تخاف على حد هى دى مش مشكلتى بالعكس انا ليا اصحابا ى كتير وكل حاجة بس انا طرحت الموضوع دا علشان اشوف وجهة لنظر ميرسى ليكم ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لية؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب مصريين :: كلام فى الحب :: فضفضه-
انتقل الى: