شباب مصريين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
koki
سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Vote_rcapسؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Voting_barسؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Vote_lcap 
Rehab
سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Vote_rcapسؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Voting_barسؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Vote_lcap 
MIDO
meteeb
LOMA
Liverpool
smsm
MIDO_THELOVER2008
BFaa
mesho
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو fadymady فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 9552 مساهمة في هذا المنتدى في 1207 موضوع

سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه

Rehab
bebo
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر
العمل/الترفيه : شيف
المزاج : رايق
المزاج : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه 2610
المهنه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Collec10
الهوايه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Sports10

سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Empty
مُساهمةموضوع: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime12/12/2008, 7:52 am

انا محبتش ادخل سؤال داخل سؤال اخر بس انا بجد محتاج الرد على هذا السؤال كانكم انتو اللى فى هذا الموقف والرد يكون بصراحه

انا دلوقتى حبيت انسانه وحصل مشاكل مع اهلها واتخطبت لشخص اخر وانا لحد وقتنا هذا لسه بحبها جربت انى احب انسانه اخرى حتى احاول انسه الحب الاولانى ولحد انهارده مش عارف وبصراحه انا مش حاسس بحاجه من نحيتى للانسانه الاخرى ومش قادر انى اعرفها واقول لها الحقيقه فماذا افعل يا ريت تجوبونى كانكو فى هذا الموقف علشان اوصل لنهايه الموضوع ده بس حاوله على قدر الامكان انى مجرحش التانيه علشان انا جربت الجرح وهو صعب اوووووووووى والى يتجرح عمره ما يجرح
Rehab
Privet Member
Privet Member
Rehab

انثى
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Qatary24
المهنه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Unknow10
اعلام الدول : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه YemenC
الهوايه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Readin10

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime12/12/2008, 9:59 am

بصراحه يا بيبو كل ما نعرف مشكلتك بتفاصيل اكتر نقدر نقولك حلول اكتر بس طبعا دي حريه شخصيه ،،عشان كده يا بيبو انا بقولك لو فيه امل ترجع لحبيبتك الاولانيه يبقي صارح التانيه وقولها الحقيقه واكيد هي هتسامحك لان اللي بيحب بيسامح ومحدش بيموت من غير حبيبه لان ربنا مبينساش حد وطبعا الايام والزمن بينسوا الانسان كل حاجه،، اما لو مفيش امل ترجع للاولي حاول تحب التانيه ونفذ المقوله اللي بتقول " حب ما تعمل لكي تعمل ما تحب" بس نفذها علي الحب وخد الانسانه اللي بتحبك لانها هتكون رهن اشارتك ومش هتتعبك زي الاولي اللي انت بتحبها وكنت رهن اشارتها
او سيب الاتنين وخد راحه من الحب وفكر كويس وخد وقتك في التفكير وبعد كده الحب هيجيلك لحد عندك ويدق بابك وهتلاقي قلبك بيتحرك لوحده من غير اي حاجه وتبقي التالته تابته يا معلم،، انا عارفه ان محدش هيستوعب كلامي لانه اصلا صعب بالنسبالي بس واضح ان اغلب اعضاء المنتدي مجروحين وكلهم بيعيشوا قصة الوساده الخاليه اليومين دول عشان كده الحلول هتبقي اكبر واكتر،، وربنا يوفقك يا بيبو
اتمني يكون كلامي عجبك الي حد ما ،، بس اوعي تغلط وتدخل حبيبتك التانيه المنتدي احسن تبقي مصيبه لو شافت الموضوع ده والكلام ده،، ركز كده واوعي تدي المنتدي ده لبنات احسن...... رحاب

عدل سابقا من قبل رحاب في 26/12/2008, 10:17 pm عدل 1 مرات
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime14/12/2008, 7:19 am

طبعا انا فاهم كلامك كله يا رحاب والله وبجد ومن غي مجامله انا عجبنى كلامك ووووى وممكن من غي زعل ايميلك الخاص ولو انتى مش موافقه اعتبينى مكتبتش الوضوع من اساسه وشكرا لمتابعتك للموضوع يا رحاااااااااب
miiro
عضو فعال
عضو فعال
miiro

انثى
العمل/الترفيه : على النت
المزاج : مش شيفه حاجه
المزاج : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Qatary10
الهوايه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Painti10

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime15/12/2008, 8:08 pm

انا بصراحه ياابيبو شايفه ان التانيه مدام سبتك وراحت اتخطبت لغيرك يبقى هى اصلا مبقتش عليك من الاول هتقولى ظروف واهلها غصبين عليها هقولك محدش دلوقتى بيعمل حاجه غصب عنه وكل واحد بياخد اللى عايزة فبجد حرام انك تظلم التانيه بعد ماحبيتك تيجى تقولها معلش انا اسف مش قادر احبك اصل انا لسه بحب الاولنيه يبقا اصلا مكنتش فكرت فى الارتباط من جديد عشان متظلمش البنت دى وانت جربت الظلم فحاول انك تنسا الاولنيه وحب التانيه مدام شايف انها بتحبك وفعلا خد اللى يحبك ومتخدش الى تحبه واتمنا ان اكون افتك يعنى لو ان بصراحه لو مكانك هشيلها من دماغى اصلا
https://sawa.rigala.net
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime16/12/2008, 12:00 am

اولا شكرا لمتابعتك يا ميرو بس انا مش هقولك انه كان غصب عنها وانا رائيت بعينى ومش هقدر اوضح اكتر علشان انا كل ما بحكى فى الموضوع انا بتعب
noso_love
عضو جديد
عضو جديد
noso_love

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime18/12/2008, 10:12 pm

والله يا بيبو انا عذراك وحاسة بيك وعارفة اد اية انت بتتألم بس هقولك حاجة عن تجربة لوكنت عاوز تقول لحبيبتك الحالية كنت قولت من البداية عشان صدقني الموضوع ده هيجرحها فوق ماتتصور وزي ما أصالة بتقول "ماقولتليش من الاول لية" يعني كنت هتحبك بس وهي عارفة ان في قلبك بقايا حب تاني فكانت هتتعامل علي الاساس ده لكن دلوقت فات الاوان هي بتحبك. الحب صعب تلاقيه في الزمن ده والاصعب ان شخص يكون بيحبك وبيتمنالك الرضا ترضي زي رحاب ما بتقول ويكون جزاؤه منك انك تجرحه وتألمه. والرأي في الاخر ليك. وأحب أنصحك كأخت انك ترضي بالنصيب عشان تقدر ترتاح . وما صبرك ألا بالله. وانت مش عارف بكرة فيه اية انت لسة صغيير والحياة ادامك وحتي ما تعرفش اذا كانت اللي معاك دلوقت اصلا من نصيبك ولا لأ وحاول تخلي الحب القديم ذكري في قلبك تفتكرها من وقت للتاني وتتألم شوية وهتلاقي نفسك فيوم من الايام بتبتسم لما تفتكره وتقول ياااااااااااااااااه والله كانت ايام بس عمر مافي حاجة في الدنيا فضلت علي حالها كل شئ بيتغيير حتي المشاعر صدقني وبكرة تقول واحدة من اصحابي في المنتدي اللي مش فااااااااااااااااااااكر اسمه اية قالتلي كدة دا وانت بتنصح اولادك وهما شباب يعني. مافيش حاجة بتفضل علي حالها
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime19/12/2008, 2:02 am

شكرا على متابعتك بس عايز اعرف اسمك يا noso love
soker4ever
عضو اساسى
عضو اساسى
soker4ever

ذكر
المزاج : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Qatary31
المهنه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Accoun10
الهوايه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Chess10

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime21/12/2008, 2:30 am

دة انت رخم اوى يا حودة اسمها يبقى اكيد ايناس
اما عن حكايتك سيبك من التانية وسيبك من الاولانية وعيش من غير حب ووجع دماغ حب امك وابوك واخوك اللى هو انا يعنى (وسيب الحب لناسة )
koki
Privet Member
Privet Member

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Qatary22
المهنه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Studen10
الهوايه : سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Chess10

مُساهمةموضوع: رد: سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه   سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه Icon_minitime27/12/2008, 2:53 pm

بص يا بيبو ادام انت بتحب الاولى والاولى سبتك تبقى مترجعلهاش تانى اما الثانية ادام هى بتحبك من نصحتى خليك مع الثانية
لان الحب من القلب مش من العقل

سؤال متعلق بسؤال رحاب واحب ان تجوبونى عليه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-