شباب مصريين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
koki
تعالي معايا نفتكر ايام زمان Vote_rcapتعالي معايا نفتكر ايام زمان Voting_barتعالي معايا نفتكر ايام زمان Vote_lcap 
Rehab
تعالي معايا نفتكر ايام زمان Vote_rcapتعالي معايا نفتكر ايام زمان Voting_barتعالي معايا نفتكر ايام زمان Vote_lcap 
MIDO
meteeb
LOMA
Liverpool
smsm
MIDO_THELOVER2008
BFaa
mesho
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو fadymady فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 9552 مساهمة في هذا المنتدى في 1207 موضوع

تعالي معايا نفتكر ايام زمان

Rehab
koki
LOMA
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
LOMA
Privet Member
Privet Member
LOMA

انثى
العمل/الترفيه : طالبة بكلية التربية
المزاج : خجولة
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Qatary18
المهنه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Collec10
الهوايه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Readin10

تعالي معايا نفتكر ايام زمان Empty
مُساهمةموضوع: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime31/1/2009, 3:37 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

كنت بتكلم من كام يوم مع اصحابي عن ايام الطفوله وافتكرنا كنا بنعمل ايه زمان وجاتلي فكرة ان احط الموضوع ده في المنتدي وكل واحد يفتكر ايام طفولته وعايزة كل واحد يفتكر كان بيتفرج علي كرتون ايه وايه الالعاب اللي كان بيلعبها والاغاني القديمه اللي كان بيسمعها يعني من الاخر اي حاجه فاكرها عن زمان اقولها

يا رب الموضوع يعجبكم
ومستنيه ردودكم
koki
Privet Member
Privet Member

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حالة حب
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Qatary22
المهنه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Studen10
اعلام الدول : تعالي معايا نفتكر ايام زمان YemenC
الهوايه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Chess10

مُساهمةموضوع: رد: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime31/1/2009, 3:56 pm

شكرا على موضوعك ياسلمى بس لما افتكر ابقا اقولك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههة
LOMA
Privet Member
Privet Member
LOMA

انثى
العمل/الترفيه : طالبة بكلية التربية
المزاج : خجولة
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Qatary18

مُساهمةموضوع: رد: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime31/1/2009, 6:27 pm

ههههههههههههههههههههههه
معقول مش فاكر انت اصغر مننا يعني المفروض تبقي فاكر كنت بتعمل ايه وانت صغير
عموما هو باين ان الموضوع مش عجبك
لان محدش بينسي هو كان بيعمل ايه زمان
Rehab
Privet Member
Privet Member
Rehab

انثى
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : القراءة
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Qatary24
المهنه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Unknow10
اعلام الدول : تعالي معايا نفتكر ايام زمان YemenC

مُساهمةموضوع: رد: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime31/1/2009, 6:45 pm

انا عن نفسي اتذكر حلقات بوجي وطمطم اللي كانت بتيجي في رمضان، وكمان السندباد البحري اللي كانت بتقدمه مدام ساميه الاتربي، ده غير طبعا برنامج حكاوي القهاوي ههههههههههههههههههههه
اما عن الالعاب كنت بلعب بالبوكيمون اللي كان بيطلع في الكاراتيه وكنت بلعب سيجا مع ولاد خالتي وكنت بلعب بلاك شوز مع اصحابي في الابتدائي وكان عندنا اتاري خربان من قديم الزمان كان بيتركب علي التليفزيون وله دراعين كده
وايام الحضانه كنت بلعب الكراسي الموسيقيه وكنت بلعب مع ماما السلم والتعبان وكنت بغلبها لكن بابا كان واد حريف دايما يغلبني بس كنت بضربه لما يكسب هههههههههههههههههههههههه
كنت دايما بغني في الحضانه والميس تصقفلي 1 2 3 كاروريت كاروريته انت تنط نطه وانا انط نطه حلوه اللعبه دي انت فار وانا قطه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
smsm
Privet Member
Privet Member
smsm

انثى
العمل/الترفيه : جامعية
المزاج : رايقة
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Qatary32
المهنه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Profes10

مُساهمةموضوع: رد: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime31/1/2009, 8:23 pm

يا سلام علي مرحلة الطفولة انا بعترف انها كانت احلي مرحلة في حياتي كلها لعب وفرفشة مش اللي الواحد فيه دلوقتي وكله فاهم طبعا.......المهم
انا بقه كنت بتفرج علي طبعا الرزليين توم وجيري (مستفز اوي لما بشوفه دلوقتي)نكمل
وسلاحف النينجا وبكار (غلس) وبندق وعم دهب وميكي والسندباد البحري ده كان اساسي والفيلم المعروف بور رينجرز ورحاب فكرتني ببوجي وطمطم كان مشكلة واحلي واحد فيهم عم كشكش او شكشك (مش فاكرة) والبنت الصغيرة (طماطم) ده اللي فاكراه ...........نيجي للعب واسكتوا يا شباب لما بفتكر اللي كنت بعمله بتحرج يمكن ساعات دلوقتي بتحرج ادخل البلكونة .......اسالوني ليه ؟
عقدتي كنت اجيب العرايس كلها اللي عندي وارصهم علي الشباك واجيب عصايا وامثل دور المدرسة وكان عندي عروسة لابسة نضارة اخدها والبسها وكنت بقول يارب البس نضارة وتحققت الامنية الحمد لله ..ههههههههه..وطبعا دلوقتي بقه لما كبرت وجراني وخاصا الشباب كبروا بقيت بتحرج اطلع البلكونة ....... وطبعا لعب البنات يعرفوها طقم المطبخ واوضة النوم وادوات الدكتور وكنت بلعب الاستغماية والكهربا وامنا الغولة والكوتشينة والدومينوز وبنك الحظ ده فظيع وطبعا اللعب بالاتاري (علاء الدين وماريو ) وفي المدرسة كانت الرملة كتيرة قوي فكنت بحفر ومرة طلعت ميا ازاي متسالنيش وفي البحر طبعا لازم كنت انا واخويا لما نروح نعمل النفق ..وانا دلوقتي فرحانة جدا لاني لقيت صديق ليا من ايام الطفولة في الكلية قضيت معاه ابتدائي وسبنا بعض في اعدادي وثانوي والصدمة بقه لما شفته في الكلية لسه في عيني واحنا اطفال .........معلش يا شباب طولت عليكم بس بجد يا لومة شكرا ليكي كتير علي طرحك للموضوع والكلام في الطفولة مش حيخلص
bebo
عضو رئيسى
عضو رئيسى
bebo

ذكر
العمل/الترفيه : شيف
المزاج : رايق
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان 2610
الهوايه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Sports10

مُساهمةموضوع: رد: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime1/2/2009, 2:36 am

انا عن نفسى احلى ايام قضيتها ايام الطفوله عملت كل حاجه كنت بحبها ومبحبهاش
اول حاجه كنت بحبها تومى وجيرى وسلاحف النينجا وبوجى وطمطم بور ينجرز والسندباد البحرىوميكى موس
اما الالعب كتير اولا البلى مسافات طويله كانو اربع اجزاء اولهم والاساسيه جيزه والحفره والشكوش والبنك ورفه وورق الجيلاتى والنوحل وبوكيمون والبلى خذف والاتارى انا جبت فى ايام الطفوله 12 جهاز اتارى كنت كل سنه جهاز وعلى اخر السنه ينكسر
MIDO
Admin
Admin
MIDO

ذكر
العمل/الترفيه : كليه تجاره اسكندريه/الجيم و النت
المزاج : فى الروقاان
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Qatary31
الهوايه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Sports10

مُساهمةموضوع: رد: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime2/2/2009, 12:31 am

انا كنت بتفرج على كرتوب النينجا تيرتلز و بور رينجير
و كنت بلعب اتارى يااااااااااا فكرتينى بايام الاتارى كانت ايام شلل بالنسبه للبلاى ستيشن دلوقتى
و سوبر عليكى و على مجهودك و على موضوعك يا لوما
http://www.sawa.rigala.net
miiro
عضو فعال
عضو فعال
miiro

انثى
العمل/الترفيه : على النت
المزاج : مش شيفه حاجه
المزاج : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Qatary10
الهوايه : تعالي معايا نفتكر ايام زمان Painti10

مُساهمةموضوع: رد: تعالي معايا نفتكر ايام زمان   تعالي معايا نفتكر ايام زمان Icon_minitime2/2/2009, 1:38 am

بجد الموضوع جامد اكتر حاجه فكراها من زمان كنت بلعب مريو فى الاتارى وكمان كان راجل كده ماسك زى سبت وبيجمع البيض والحرامى اللى كان بيركب الاسانسير هههههههههههههههههههه ولو بلعب بقى كنت بلعب اب وام مع ولاد الجران وسيجه طبعا وشبر شبرين وكنت يااستى بسمع اغانى بولا بولا عرفنها اكيد والبنت زى الولد يااااااااه بجد حاجات جميله يااريت الواحد يرجع صغير تانى وشكرا ياالوما
https://sawa.rigala.net

تعالي معايا نفتكر ايام زمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-