شباب مصريين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
koki
مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Vote_rcapمشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Voting_barمشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Vote_lcap 
Rehab
مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Vote_rcapمشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Voting_barمشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Vote_lcap 
MIDO
meteeb
LOMA
Liverpool
smsm
MIDO_THELOVER2008
BFaa
mesho
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو fadymady فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 9552 مساهمة في هذا المنتدى في 1207 موضوع

مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Liverpool
Admin
Admin
Liverpool

ذكر
المزاج : مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز 2610
المهنه : مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Progra10
الهوايه : مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Sports10

مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Empty
مُساهمةموضوع: مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز   مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Icon_minitime23/8/2008, 5:38 pm

السلام عليكم يا احلي شباب

اكيد مش هلاقي اهم منكم اقدر افيده و اقدملة طريقة بجد هتساعده كتير علشان يقدر يعتمد علي نفسه و يقدر يجيب لنفسه دخل مش هقول شهري لا دخل ممكن يكون يومي

ممكن حد يستغرب و يقول ايه ده ؟دخل يومي ازاي؟؟

هقلك قول دخل يومي اد ايه؟

هقلك انت و شطارتك ممكن تشتغل ساعة او اتنين او تلاتة او عشرة و زي مابيقولو الحسابة بتحسب

هتقلي طب في الساعة اد ايه يعني؟

هقلك انت و شطارتك ممكن 10$ ممكن 50$ ممكن 100$ ممكن 1000$ كله بشطارتك

ايه ده انا بتكلم بالدولار

اه

يعني اضرب في 5

اه

ايه ده يعني ممكن 50$ في اليوم

لا في الساعة لو اشتغلت ساعة بس

يعني ممكن 250 جنية في الساعة

اه و يمكن اكتر

لا لا لا لا مش مصدق

والله والله والله بتحصل

اكيد مش عايز اخدعكم لاني مش مستفيد حاجة انتوا هتعرفوا ده بنفسكم و بمجرد مابدا اشرحلكم المشروع ده و علي فكرة علشان محدش يخاف من موضوع راس المال انت ممكن تبدا باي مبلغ بس محدش يقلي 5 جنيه

لا مش للدرجة دي

يعني لو عايز بجد تبدا المشروع بجد و تكسب زي مانا بقول تبقي البداية مثلا علي الاقل 300 دولار او 250 دولار يعني تقريبا الف جنيه هتقولولي كتير؟؟؟

هقلك اللي بيبدا ب 400 دولار بيوصل 25000دولار في اربع شهور او اقل

طبعا مش كل الناس فيه ناس بتخسر في المشروع ده

بس ده اللي مش فاهم و مش دارس الموضوع بجد

طبعا شايفني بقول الغاز هفهمكم كل حاجة و بجد حياتكم هتتغير بس ده الي عنده استعداد و بس

مستني اجمل ردود علشان بجد اقدر افيدكم و ابدا الشرح

سلامي للجميع يا اجمل منتدي

http://www.sawa.rigala.net
NoMore
عضو نشط
عضو نشط
NoMore

انثى
العمل/الترفيه : بردو الى حدا ما
المزاج : الى حدا ما
المزاج : مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Qatary35
المهنه : مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Studen10
اعلام الدول : مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز YemenC
الهوايه : مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Writin10

مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز   مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز Icon_minitime5/6/2009, 1:52 am

هو الموضوع حلوة اوى .. وانا بجد عن نفسى فرحانة اوى ان لسة فى شباب بيفكر فى مستقبل وشغل .
بس قبل ما افهم غلط Very Happy يا ريت تقول المشروع دة عبارة عن ايه .. عشان حتى تكون ساعدت حتى ولو واحد بس

وميرسى بجد اوى على الموضوع دى

مشروع هيغير حياتنا كلنا يا شباب, لو بجد عايز
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-